Está claro que esta nosa Entidade actual nada ten que ver coa de hai 5, 10, 15 ou 25 anos. Os máis, pensarán que non vale a pena mirar cara atrás, pero non podemos deixar de facelo.
Algúns e algunhas lembraredes cando, no curso vestibular, o formador repartiu un folio con dúas fotos; a primeira era unha cadeira, case un trono, chea de dourados, tapizada en veludo vermello; a outra era unha cadeira sinxela, rota, vella. O folio estaba encabezado por unha pregunta: "Que cadeira ofrecerías ao cliente?" Os máis responderon que a mellor, pero a resposta era: "A que o cliente queira".
Esa foi a fórmula do éxito das caixas, unha fórmula que os Directivos agrupados en CECA consideraron obsoleta no 2004, apostando por un novo modelo copiado do peor da banca privada. Era a Entidade a que decidía que produtos había que colocar obrigatoriamente á clientela. Para iso crearon departamentos burocráticos, especializados en crear produtos de alta rendibilidade para a Entidade e que analizaban a que clientela se podía colocar cada produto. Unha adaptación perversa do método "just-in time".
Que a que vén todo isto? Novacaixagalicia lidera, segundo o Banco de España, as queixas favorablemente resoltas para a clientela por parte deste Organismo. Os nosos clientes son os mellor tratados polo persoal da rede de oficinas, pero os peor tratados por parte das Direccións.
Como empresa fixémolo ben e fixémolo mal. O principal é como o faremos cara ao futuro, se o tempo e a autoridade competente o permiten, claro.
Sem comentários:
Enviar um comentário